piątek, 17 czerwca 2011

Blog zamierający?

Od dłuższego czasu wstawiam tutaj  tylko prace na mixed mediowe wyzwania. Wiem, nuda. Mało mam czasu, jak to zwykle bywa w maju i czerwcu (nauczycielska dola). Czekam już na wakacje. Potrzebuję spokoju, spacerów, wody. Na dodatek od 8 czerwca zasiliłam grono ludzi na diecie bezglutenowej. Czuję się bardzo dobrze, ale musiałam wiele zmienić w swoim życiu ;) Muszę planować, wyszukiwać, dzwonić, zamawiać i cieszę się, jak dziecko z odkrycia, że Goplana ma czekolady bezglutenowe. Trochę się obawiam mojego pierwszego bezglutenowego urlopu poza domem, ale dam radę.
Już czekam...
Uściski dla odwiedzających.

4 komentarze:

  1. odpocznij nabierz sił :] teraz wakacyjnie i inne blogi będą zamierać.szkoda czasu na blogowanie:p

    OdpowiedzUsuń
  2. żyjemy w takich czasach, że czasu jest wciąż za mało na to wszystko co chciałoby się zrobić, musimy więc wartościować...
    a wiadomo zdrowie i rodzina przede wszystkim, więc odpoczynek jest jak najbardziej wskazany, od blogowania również...
    zwłaszcza taki, którego wynikiem będzie poprawa naszej kondycji.
    Miłych i cudownie spędzonych chwil odpoczynku życzę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. nuda?!?!? u Ciebie nigdy! :) rozumiem Cię jak nikt, też powoli zakańczam rok szkolny ;) jeszcze tylko kilka dni!!! i upragnione, nie wiem czy bardziej przez dzieciaki czy nauczycieli, wakacje! życzę Ci samych wspaniałych wrażeń i dużo relaksujących chwil/dni :)
    jeżeli jest czekolada bezglutenowa, to na pewno znajdą się też jakieś inne przysmaki :) 3mam kciuki i pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam ludzi na diecie, jakiekolwiek! ja nie potrafię, kurczę, a czasami by mi się też przydało :PP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz