wtorek, 28 sierpnia 2012

Czas odnaleziony

Ta książka i ludzie, którzy ją napisali są dla mnie ważni, dlatego muszę umieścić specjalny wpis. To moje podziękowanie za całokształt dla Mimi i Sebastiana. Za to, że są, a są wyjątkowi!





Dziękuję Wam i czekam na kolejne części książki, kolejne wpisy na blogach, ściskam mocno za przepisy bezglutenowe specjalnie dla mnie, za drobiazgi z Camomille
A zakładka, która występują na ostatnim zdjęciu to prezent od najważniejszej osoby, całuję mocno.
Jutro wracam do pracy, żegnajcie wakacje! Na blogu letni klimat się jeszcze nie skończył. Będzie wkrótce o Chorwacji i Albanii. Miłego dnia. 
Buziaki.
Jaśminowasia

3 komentarze:

  1. już masz1 cudownie :] ja czekam na swoją (to był prezent urodzinowy ode mnie dla mnie :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nam miło :-) Piękny wpis! Dziękujemy za Twoje radości i polecenia :-)))
    A zakładka przecudowna!
    Uścisków moc :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz