poniedziałek, 14 czerwca 2010

Wracam do źródła

Ta praca powstała na wyzwanie u Scrapujących Polek- mixed media#5, temat "Dom". Należało zastosować: kolaż, tusz, stemple, coś metalowego, element ozdobny własnoręcznie wykonany. W tej pracy to wszystko jest, chyba... Ponieważ tak dawno nic nie robiłam i powrót do tego, co najbardziej lubię, czyli mixed mediowych wytworów, dał mi tak dużo radości, pokazuję " przymusową" zajawkę. Zdjecie komórczakowe  i tylko jedno, które wyszło i troszke widać. Krople glossowe jeszcze "ciepłe". Porządne zdjęcie (jak zdobędę aparat) postaram się wkleić na blogu i u Polek w najbliższm czasie, może zdążę, bo wyzwanie trwa do 16 czerwca :P
Pozdrawiam :)

Edit: lepszego nie mam, wklejam więc to :)

5 komentarzy:

  1. Prześlniczna praca;) Genialny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tęskniłam za takimi pracami u Ciebie:)
    Więcej, więcej...:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ;))))))))))))))))))))))
    doczekałam się!!!!!!!!!!!!!
    chcę więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. :) SUUUUUUUPER!!!!! Cieszę się, że wracasz do źródeł. Uwielbiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz