piątek, 15 października 2010

od nowa

zaczynam
przede mną długa droga,
ale najważniejsze to zacząć
od nowa...
nie wiem, czy będzie mnie tu więcej, czy mniej
czas pokaże...
dziękuję za odwiedziny, witam nowych obserwujących, a szczególnie mocno ściskam wszystkich, którym czas pozwala na zostawienie komentarza
dlatego postanowiłam zrobić niespodziankę i wydłubać coś z papieru dla Carran, Kolorowego ptaka, Noomiy i Guriany, za słowa pod ostatnim postem :*
proszę o adresy i chwilkę na wydłubanie

i jeszcze coś ulubionego
jeden z moich ulubionych tekstów i muzyka, aaa i głos ;)




buziaki
miłego dnia

14 komentarzy:

  1. Dobrze że Jesteś:* Morrisona też słucham, dzięki Tobie, i najczęściej przy craftowaniu.
    Zaraziłaś mnie nim:*

    OdpowiedzUsuń
  2. szerokiej drogi ;]ściskami ciepłym szalikiem otulam-bo wieje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie umiem oderwac oczu od Twoich zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia :) Twoje zdjęcia są magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Nie wiem co powiedzieć... cieplutko na sercu mi się zrobiło, gdy przeczytałam, że jakąś niespodziankę dla mnie zrobiłaś :)
    Mam nadzieję, że będzie Cię więcej aniżeli mniej! I wierzę w to, że wszystko ułoży się po Twojej myśli :)
    Świetne zdjęcie!

    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. droga wygląda obiecująco, mnóstwo zieleni, więcej na niej światła niż cieni, a na horyzoncie majaczy dom. Mam nadzieję, że wrócisz z podróży z bagażem pozytywnych doświadczeń, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow - zdjęcie jest piękne - jak taką drogą zaczynasz od nowa, to start jest świetny a przyszłość zapowiada się świetlanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I tylko taką Ją ścieżką poprowadź, gdzie śmieją się śmiechy w ciemności... i gdzie muzyka gra...
    Trzymaj sie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aśką dobrze, że jesteś i dobrze, że nie rezygnujesz
    głowa do góry,
    a nowe będzie lepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego ... i dobrych ludzi wokół.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaśminowa...niech ta droga będzie udana.
    Czasem lepiej zaczynać od nowa. Świeższe spojrzenie się ma... i jakby hmmm łaskawsze?

    Trzymam kciuki i dzięki za związek 3letni :P :*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. wazne jest zaczynac cos od nowa, jesli stare "palto" przyciasne, nie bac sie i kroczyc chocby w nieznane. Ja mam nadzieje, ze bedzie Cie wiecej........bede wpadac napewno. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu ciesze się, że jestes. Lubię tego typu klimaty muzyczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz