niedziela, 19 września 2010

jak okiem sięgnąć...

...Jest dziewiąta trzydzieści czasu lokalnego.

Wszystko na swoim miejscu i w układnej zgodzie.

W dolince potok mały jako potok mały,

ścieżka w postaci ścieżki od zawsze do zawsze.

Las pod pozorem lasu na wieki wieków i amen,

a w górze ptaki w locie w roli ptaków w locie.

Jak okiem sięgnąć, panuje tu chwila.

Jedna z tych ziemskich chwil

proszonych, żeby trwały...

/Wisława Szymborska - Chwila/

Mój weekend u rodziców na wsi. Odpoczynek po pracowitym tygodniu i przykrym piątku.

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnią pracą, bardzo je sobie cenię. Cieszę się, że odwiedzają mnie (i komentują) osoby, których prace uwielbiam. Osoby, których prace to dla mnie sztuka. Buziaki.
Podłubałam ostatnio trochę w papierach, ale na razie jeszcze nie mogę pokazać. Mam nadzieję, że jutro wpadnę z poniedziałkowymi inspiracjami... Zobaczymy...

4 komentarze:

  1. no to dobrze, że odpoczęłaś
    już zacieram ręce do tam wydłubałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. ja pracami nie bede sie teraz zachwycac chociaz sa cudowne .
    ja chce sie spytać o albumy dwa z Wedrasi które sa u Ciebie.
    jesli nie masz czasu ich zrobic prosze wyslij je dalej bo włascicielki jeszcze ciagle maja nadzieje ze one wróca do nich.
    A ja mam nadzieje ze ta edycja która juz ciagnie sie 3 rok w koncu sie skonczy.
    Prosze nie ignoruj tej mojej proźby.
    odezwij sie na juraszek3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na te nowe prace.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz