niedziela, 9 stycznia 2011

Zimowy motyl- szybki kurs

czyli, jak z łowicza zrobić świecznik ;)
Wykorzystałam słoiczek po konfiturach z Łowicza (ma ładny kształt), drut muśnięty białą farbą, sznurek, tasiemkę udającą koronkę, tag z Tusiowego sklepu, motyle. Do środka włożyłam tea lighty, ale słoiczki mogą być też miniaturowymi wazonami. Do kompletu zeszyt w "koszulce". Warstwowiec.
Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze. Cieplej się robi.
Miłej niedzieli.
Ja dzisiaj idę na urodziny, do ważnej dla mnie osoby! Może uda mi się zrobić kilka zdjęć i podzielę się z Wami.

17 komentarzy:

  1. ale piekne!!!!zeszyt mnie zaintrygował:)
    udanej niedzieli Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. czadowy pomysł
    zadziwiasz jak zwykle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inaczej jak o Artyście Wysokiego Kalibru o Tobie nie myślę...
    Przepiękny zeszyt...
    A pomysł na świecznik czy wazonik... bajka:)
    I ja życzę Ci Miłej Niedzieli.
    Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny zeszyt i piekne sloiczki! swietny pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak mi się podoba! ojojoj! uwielbiam Twoje zeszyty i bardzo sprytne świeczniki :p uwielbiam te słoiczki ,są urocze do wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent!! Nic tylko pozazdrościć obdarowanej a Tobie talentu:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba sobie takie zrobię:) cudowne są:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świeczniki fajne, ale ten zeszyt!!! cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze słoiczki i piękny zeszyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne, mmmm chyba też sobie takie zrobię, mogę??:)
    aaa i uściskaj ode mnie tą solenizantkę - A.:)
    Buziaki
    Wszystkiego dobrego w nowym roku:*

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny komplecik..uwielbiam koronki w twoim wydaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki kochana!!! Prezenty cudne! Torcik mnie powalił :) jeszcze raz dzięki i buziole wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też robię świeczniki ze słoików-uwielbiam je:)
    Zapraszam:
    http://zakreconaja.blogspot.com/2010/11/dekoruje.html

    Zeszyt bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za pomysł, właśnie takich inspiracji i słoiczków ostatnio szukałam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love it. Just wonderful!
    greetings from Holland,
    Ineke

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz